[Csaladtortenet 2] A zombori Rónay család története

Benke Tamás tbenke at index.hu
2014. Sze. 5., P, 09:08:04 CEST

Kedves János!Véletlenül ott voltam a könyv M. Orsz. Lt.-ban történt bemutatóján, és meg is vettem...
Sajnos Ede nevű családtagot nem találtam a névmutatóban és a családfákon sem.
Találtam ugyan egy Rónay Ernőt, aki 1907.IX.15-én született Kolozsvártt. Elemi iskoláit szülővárosában és Kiszomborban végezte, majd Szegeden jogot tanult és mint ügyvédjelölt tevékenykedett. Az 1930-as évek közepétől önálló ügyvéd, majd az Angol-Magyar Bank jogügyi osztályának ügyésze 1949-ig. A II. világháború előtt az OTI (Orsz. Társadalombiztosítási Intézet) kötelékében is dolgozott. Elhunyt Bp. 1988.IX.18. (657-660. oldal)
Tekintve, hogy a kiszombori Rónay család családfáját és történetét elég jól vezette [amiről a Rónay Elemér és szerzőtársai (Gilicze, Marosvári) által írt könyv is tanúskodik], az általad talált Rónay Ede valószínűleg nem ehhez a családhoz tartozott.
Üdvözlettel:Benke Tamás.