[Csaladtortenet 2] Avatás

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2014. Sze. 5., P, 09:11:52 CEST

Kedves Levelezőtársak, Barátok, Egyesületi tagok!

Büszkén jelenthetem, hogy holnap Gönyűn teret neveznek el Háry Dezső iskolaigazgató rokonomról.
Bár ez az avatás nem az én munkám eredménye, mégis nagy örömmel tölt el, mert a családban olyan sok kiváló pedagógus volt és nagyon ritkán fordul elő, hogy ilyen elismerésben részesülhessenek is mégha haláluk után is.

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,
Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi,
Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)