[Csaladtortenet 2] Védelmi időn belüli anyakönyv kutathatósága + Familysearch

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Sze. 7., V, 09:45:57 CEST

Kedves András!
Négy helyen voltam polgári anyagok kutatására. Van egy formanyomtatvány, azt
ki kell tölteni és megjelölni a kutatási  indítékot: egyenes ági, történelmi
kutatás-felhatalmazással, családfakutatás megbízásra.
A kutatási időn belüli keresés  értelmezése helytől és egyéb meghatározatlan
feltételektől függ. Ne lepődj ,meg, ha kérik az időpontot, kikeresik az
aktuális lapot és sort és felolvassák, az ott szereplő adatokat. Elméletileg
két helyen semmit nem lehet keresni a védelmi időszakban sem- bár azóta az
egyik helyen a halálozások kereshetők. Mindig érdeklődj.
A FS rendszerben egyenlőre észre lehet venni, hogy csökkentették az elérhető
adatokat, de kiszámíthatatlan. épp tegnap találtam 1951-es házasságokat.
Üdv.: Pista