[Csaladtortenet 2] 2 kérés

Marót János marot.janos at chello.hu
2014. Sze. 10., Sze, 14:12:56 CEST

Kedves Kutatótársak?

Két dologban kérném a segítségeteket.
1. Göndöcs Benedek  (1824-1894 ) pusztaszeri apát, gyulai lelkész és
országgyűlési képviselőről szeretnék többet megtudni. Nagyváradon
született, sajnos onnan születési anyakönyvet nem tudok beszerezni.
Megkerestem a róla elnevezett gyulai iskola vezetőjét, hogy Benedek
szüleinek a nevét meg tudná-e mondani, de választ sem kaptam... Ő a
keresztapja a dédapámnak és vélhetően az ükanyám testvére. Ezért
szeretnék az Ő szüleiről valami biztosat megtudni. (Ha a feltételezésem
igaz, akkor a szülők neve Göndöcs István és Barlanghy Johanna.) A
halotti anyakönyvben nincs utalás a szülőkre...
2. A család adatait a GenoPro programban vezetem. Ismeri-e valaki ezt a
programot annyira, hogy megmondaná-e hol lehet beállítani azt, hogy a
születési és a halálozási dátumok alá a hely is kiíródjon?
A segítséget előre is köszönöm!
Szép napot kívánva,

üdvözlettel: Marót János