[Csaladtortenet 2] Fwd: családkutatás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2014. Sze. 13., Szo, 11:04:44 CEST

​Kedves Klári! és Kedves Újak!

Nem is tudod, mennyire értelmetlen az, ha leszűkíted a válaszolókat, a
problémát.

Nyilvánvaló, hogy azért valamit tudsz a keresett személyről (eseményről,
helyszínről), ha a nevét nem is. Pl. lehet, hogy a volt iskolád igazgatóját
keresed, akinek persze nem emlékszel a nevére, de az iskola nevét, címét, a
kort, esetleg egy másik ember nevét, a foglalkozását (pl. matektanár és nem
irodalmár), azt, hogy volt-e családja​
​/gyereke/i, volt-e valami ismertetője​
​ azért csak tudsz. Azt is megírhatod, hogy konkrétan mit keresel
(meghalt-e, hol halt meg, részt vett egy konferencián és most az
elérhetőségét keresed stb.) és nem biztos, hogy valaki, aki nem a környéken
lakik - most - nem tudna segíteni, mert valamikor​
​ valami kapcsolata volt a keresett illetővel egészen másutt.​
​ Aztán, ha már kiderült, hogy jelentkezett valaki, a részletek nem biztos,
hogy a közre tartoznak.​

​dv. Judit​

Kedves Listatársak! Tényleg nem világos kit keresek, mivel
nem tudom a nevet, igy csak körülirtan tudom leirni.
Nagymarosi /esetleg Visegrád környéki/ és MACSE tag
legyen,mivel kutatási segitséget szeretnék kérni.Üdv:
Tornyosné Klári