[Csaladtortenet 2] Mojsvar

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2014. Sze. 13., Szo, 15:48:40 CEST

Kedves családfakutatók!
A következő információra leltem:
http://isotope.colorado.edu/~mojzsis/Mojzsis.pdf

Valóban; találtam egy hasonló helynevet Zsolnától keletre, ahol a Vág
áttöri a hegyszorost.

Kérdésem; hogy helyes-e a helynév azonosítása a család nevével.
Kérdések; fellelhető-e valahol adománylevél erre a névre (mojsvári
Mojzsisovics)
A családnevet lengyelül a következőképpen láttam: Mojżišowicz (igaz,
többnyire cseh helyesírással, eltérő ż betűvel)

A családnév szerepel a következő gyűjteményben: