[Csaladtortenet 2] etikai kódex a nemesek részére-létezik? -létezett?

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Sze. 16., K, 21:13:59 CEST

"Kötelesség jellemrajzokban s példákban" SMILES után hazai viszonyainkhoz
alkalmazta Könyves Tóth Kálmán, Bp. 1882 a Légrády testvérek kiadásában.

Szerintem kár ilyen szabályt, protokollt keresni a mai korban, mert minden
ilyen írás valamiféle tekintélytiszteleten alapul. Ma pedig éppen a
(mindenféle) tekintély felszámolása a cél ....

gy.