[Csaladtortenet 2] Ebenburgi Bicham Alfréd

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Sze. 18., Cs, 21:57:02 CEST

Kedves Lista!
Olyan bejegyzésre akadtam a majsai halotti anyakönyvben, amely nagy
valószínűséggel csak Majsán nem érdekelt kutatót érdekelhet. (Lásd a
mellékletet.)

Az elhunyt vélhetően az akkori  majsai plébános, Vághegyi Ágoston sógora.
A család nyilván a plébános kinevezésével költözött Majsára. Hasonlóképp
kevésbé érdekelheti a majsai kutatókat a plébános apjának (a mellékletben
olvasható elhunyt apósának) halotti adata is: a prágai születésű Vághegyi
Vencel, nyugalmazott budapesti városi vámfelügyelő, Weber Anna férje,
1888.szept.10.-én 79 évesen hunyt el Majsán.
Hátha valaki érintett a listán, és nem találja ezeket az adatokat.

Szívesen venném ha valaki értelmezné az elhunyt származási helyét! A halál
okaként beírt (és még nekem is szokatlan) "Ütérdag" kézenfekvőnek látszó
ütőérdaganat értelmezésén túli megfejtéseket is szívesen olvasnék. Így
ugyanis még érthetetlenebb: 79 éves idős emberben vajon hogyan
diagnosztizálták a (melyik ütőér?, vagy mindegy?) daganatát?
Köszönettel:
gy.