[Csaladtortenet 2] Veszprémi egyházmegye igazgatása

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Sze. 25., Cs, 23:01:42 CEST

Nem annyira a tárgyhoz tartozik, de Veszprémhez. Jelenleg a munkámból
kifolyólag (műemléki topográfus) hozzáférek itthon is olyan veszprémi
adatokhoz, amikhez mások nem, illetve csak a levéltárban. A legfontosabb
század eleji forrás pl. egy 1907. évi lakónévsor, amely közel 4 ezer nevet
tartalmaz pontos lakcímmel együtt. Sajnos megküldeni nem tudom, de ha
valakit érdekel, írjon magánban, és nem ígérem, hogy azonnal, de utána
nézek. Mert persze nem kereshető, csak nézhető. A dolog lényege, hogy ha
megvan az utca, házszám, akkor meg tudom nézni ott ki lakott, de fordítva
nehezebb, mert át kell nyálazni a neveket.
NJ