[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / ancestry.de - ingyenes hozzáférés

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2015. Ápr. 3., P, 19:49:09 CEST

A  németek levelezőlistájáról kaptam, hogy az alábbiak szerint a német
*ancestry,de* ápr. 3-6 között ingyen hozzáférhető.
Engem a lap rögtön kapacitál az adataim megadására, és ezt nem szeretem
még akkor se, ha írják, hogy költségmentes a használata az adatbázisoknak.
Nincs időm, se kedvem végigolvasni a sokoldalas kisbetűs feltételeket.
Ha valakit érdekel és veszi a bátorságot megéri.....
Kellemes Ünnepeket kívánok!
üdv.
Hunyady Laci

Ancestry.de bietet vom 3.-6.4.2015 einen kostenlosen Zugang an:

http://www.ancestry.de/cs/free-access