[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 46 kötet, 6 szám

Dóra A. dora.auffenberg at gmail.com
2015. Ápr. 6., H, 14:41:29 CEST

Kedves Listatársak!

Köszönöm, a címjegyzékeken már túl vagyok, nagyon hasznosak voltak.
Lakónyilvántartó könyvek érdekelnének, egyáltalán maradt fenn 1923. év
körül ilyesmi?
Más: Ubrankovics Kovács József festőművész képeit említik 1915,1916-ban..
sajnos képeit nem találtam, illetve Róla sem semmmmmit.

Hálával minden morzsáért! :)
ADóra