[Csaladtortenet 2] katonai kérdés

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2015. Ápr. 8., Sze, 13:15:12 CEST

Kedves kutatók!Nagymamám nemrég hunyt el. A hagyatékban kutakodva találtam egy ágyúlövedék hüvelyéből készült vázát. Annyi biztos, hogy egy 75 mm-es francia SCHNEIDER ágyúból lőhették ki. A gyártási év 1915. Viszont a lövedéken van számos egyéb jelölés is, amit nem tudok értelmezni. Többek között feltűnik pár cirill betű is.Hol vagy ki tudna segíteni a lövedék pontosabb beazonosításában. Aki tud segíteni, írjon nekem magánlevélbengranasztoi at freemail.hu A segítséget előre is köszönveAurél