[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Gajai Lászlóné gajaine at freemail.hu
2015. Ápr. 9., Cs, 15:06:46 CEST

Kedves Listatagok!

Csak pár napja vagyok tagja a levelezőlistának. Úgy érzem pár szóval illene bemutatkoznom.
Nevem Gajai Lászlóné (Szabó Erzsébet), 1952-ben születtem és Kalocsán élek, jelenleg már nyugdíjasként. Három fiam van. Férjem két éve sajnos egyik napról a másikra elvesztettük.

Néhány éve amatőr módon gyűjtögetem a családi adatokat emlékezet, anyakönyvek, neten fellelhető adatok alapján.
Főként Bács-megye (Akasztó, Kalocsa és környéke, Mélykút, Jánoshalma) területén élt Szabó (Bíbic v. Bébitz) Peresztegi-Szabó, Horváth, Novok-Rostás, Király, valamint Dunántúlról származó Gajai ősöket és fellelhető leszármazottakat igyekszem összegyűjteni.
Ebben remélek segítséget a klubtagságon keresztül, alkalomadtán esetleg általam el nem érhető helyről egy-egy adat kikeresésével, mivel elég korlátozottak a lehetőségeim. Magam részéről a Kalocsai Érsekséghez tartozott területekről tudok anyakönyvi bejegyzéseket kigyűjteni.

Itt bizonyára magas szinten folyik a családkutatás, először igyekszem tájékozódni, biztos sok hasznos ismeretet sikerül megszereznem.
Azt, hogy konkrétan honnan, milyen adatra lenne szükségem, később konkrétan megírom, addig is gyűjtögetek tovább és szemlélődöm.

Mindenkit szeretettel köszöntök, mint új levelezőtárs:
Gajainé Erzsi