[Csaladtortenet 2] Petofi

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Ápr. 9., Cs, 17:31:51 CEST

A mitochondriális DNS-t az anya adja tovább! de nemcsak a lányainak, hanem a
fiainak is.
Mivel az anya 100%-an biztos, az apa nem, az anyai mitochondriális DNA-ból lehet
megállapítani.
Ha Petőfi apját vizsgálnák, akkor ha nem egyezik a DNS az két dolgot
jelenthetne, ami miatt kitörna a háború:
Vagy csakugyan nem Petőfi csontjait találták meg, vagy Petőfi apja nem Petrovics
István volt, hanem egy ismeretlen férfi.
Az akadémia úgy viselkedik, mint 2000 éve a szanhedrin.
Teljesen nyilvánosan (és tisztességesen) kellene a vizsgálatokat végezni.
Az ilyen ,lopások, hamisítások inkább azt igazolják, hogy Petőfi csontjait
találták meg.
Persze, ha elismernék, hogy Petőfi szibériai fogságban halt meg, akkor nagyon
sok könyvet, tanulmányt át kellene írni, újra nyomtatni.
Egy csatában meghalni könnyebb, mint évekig számüzetésben élni, főleg, annak aki
súlyosan megsebesült. Az akkor orvosi tudomány, ugyan be tudta gyógyítani a
sebeket, de ezek az időjárás változásaikor megint fájnak.
az egyik legnagyobb baj, hogy nincs senki, akivel a múlt emlékeiről beszélgetni
lehessen.
Van egy angol idióma: "It was not invented here!" , vagyis "nem mi találtuk
fel", tehát ellenezni kell.
Üdv.
István