[Csaladtortenet 2] Kérdés mindentudókhoz!

Anikó Kőhegyi aniko.kohegyi at gmail.com
2015. Ápr. 16., Cs, 13:53:00 CEST

Kedves Bocsor Laci!

1. A rákospalotai Tavasz utcát ma BÁCSKA utcának hívják.
Még azt nem tudom mi volt itt anno, de megpróbálom kideríteni... :)
2.A rákospalotai temető nem nagyon ad ki adatokat, -saját tapasztalat -, de
meglehet próbálni....
http://15.kerulet.ittlakunk.hu/holmi/szolgaltatas/budapesti-temetkezesi-intezet-rakospalotai-temeto

Azt viszont gyanítom, hogy 102 év után már nincs meg a sír...., csak akkor
találod meg ha még élnek itt leszármazottak akik újraváltják 25 évenként a
sírhelyet. :(

üdv. Kőhegyi Anikó