[Csaladtortenet 2] Köszönet a segítségért

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Ápr. 18., Szo, 13:01:49 CEST

Minden segítőnek!

Alig írtam meg segítségkérő levelem, az első két válasz után levelező
programom sztrájkba lépett és nem volt hajlandó fogadni a küldeményeket.
Ma délelött sikerült Gazsi segítségével megtalálni a hibát ( részben az
én hibám, mert a bejövő levelekből csak 70 %-ot dobok ki, s a maradékot
sem tömörítem), s így most már végig tudtam nézni válaszaitokat.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az azonnali reagálást. Sajnos most
hét végén nem tudok érdeklődni a temetőnél.
Tudom, hogy 1 % esélyem van arra, hogy megtaláljam.
Az ujságcikk alapján valószínűsítettem, hogy családi okok miatt távozott
hivatalából (Adásztevelről) és a halotti anyakönyvből a haláleset
bejelentőjét sógora testvérének feltételezem neve alapján, így egy
kicsit tisztul a rejtély.

Még egyszer köszönöm a segítségeteket. Üdv.Laci

A halál oka: szervi szívbaj, amit az infarktusom idején milyen jó lett
volna tudni és az orvosokkal közölni. Ez is egy érv a családfakutatás
engedélyezése érdekében.