[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12318] AW: FS-C

Majorosné Bagonyi Zsuzsa bagonyi at gmail.com
2015. Ápr. 20., H, 10:36:20 CEST

Kedves Csaba!

Először is szeretném megköszönni, hogy megalkotta ezt a programot, és
elérhetővé tette a számunkra.
Nemigazán találom a megfelelő jelzőt rá, körülbelül olyan érzés, mint mikor
bocskorban, hamuban sült pogácsával a tarisznyában elindul valaki
felkutatni az őseit, és az öreganyámnak szólított néni megajándékozza egy
hétmérföldes csizmával.
Valóban hétmérföldes sebességgel lehet haladni vele!!!

Másodikként pedig kérdezni szeretnék.
A program által a születési index alapján visszaadott linken végig tudunk
nézni egy adott filmet,
ha van rajta halálozási vagy házassági anyakönyv, akkor azt is.
A problémám, hogy például Székesfehérvár, Eger, Egyed ..stb.  házassági,
halotti és születési anyakönyvei külön-külön filmen vannak.
Ezekben az esetekben képezhető-e olyan link, hogy ezeket a csak házassági
vagy csak halotti anyakönyvi filmeket is el tudjuk érni,meg lehessen nézni
őket??

Üdvözlettel:

Majorosné Bagonyi Zsuzsa