[Csaladtortenet 2] Emlékművek-botlatókövek

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Ápr. 20., H, 20:53:36 CEST

Sziasztok!
Bár az Emlékművek projekt Szigetiné Zékány Ilié, ebben én most felvállalok
egy részprojektet. Ez az ún. *botlatókövek* témája. Részletesebben itt:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Botlat%C3%B3k%C5%91
Ezek ugyanolyan holokauszt emlékművek, mint a többiek, csak annak egy
speciális fajtája, egy hálózat részei. Jelenleg Magyarország 15 városában
találhatóak meg - szeretnénk, ha ezek a tulajdonképpen nem is kövek, hanem
10x10 cm-es rézlapok is az Emlékművek adatbázisunk részét képeznék. Ennek
összegyűjtésében kérném segítségeteket: fotózás, excell tábla kitöltése, és
kis utána nyomozás a dolgoknak (pl. elhelyezés éve.) A városok: *Budapes*t
(kb. 10 kerületében), *Balatonfüred* (én ezt fotóztam, rendben), Kisvárda,
*Kőszeg*, *Makó*, Mátészalka, *Nagykanizsa*, Nagykőrös, Pécs, *Szeged*,
*Szolnok*, *Szombathely*, Újfehértó, Zalaegerszeg. A vastagítottak pontos
címe a neten megvan. Ezen kívül újabbak is lehetnek, pl. Sopronban is van
tudomásom szerint. Kérlek benneteket, hogy *magánban* írjatok nekem, ha
segíteni szeretnétek a felderítésben, fotózásban, feldolgozásban.
Németh József