[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12588] Emlékművek-botlatókövek

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2015. Ápr. 21., K, 09:33:49 CEST

Kedves Jóska,

szerintem az ötlet nagyon jó, de a botlatókövek nem férnek bele az EMLÉKMŰVEK adatbázisba, mert a köveket leíró adatok nem felelnek meg az emlékműveket leíró adatstruktúrába.  A botlatókövek szerintem egy új adatbázist, illetve projektet igényelnek, ami természetesen nem akadály. A holnapi elnökségi konferencián meg is lehet tárgyalni ezt a javaslatodat, és szerintem az Elnökség támogatni fogja.

Ami pedig egy ilyen  projekt megvalósítását illeti, mivelhogy ez a Te ötleted, gondolom lelkesen vállalod a projekt vezetését (az Excelek begyűjtése, ellenőrzése, könyvelése - nehogy többször kerüljön feltöltésre ugyanaz az adat, a képek kezelése, stb.) . A fejlesztést (az  adatbázis felépítését, az ellenőrző és feltöltő program megírását, a webfelület  és a statisztikák  elkészítését) vállalom. Beszéljük meg a technikai részleteket magánlevelezésben.

Üdvözlettel,

Csaba