[Csaladtortenet 2] Riedl család Olasz Baranya

Máté Moré mate.more at freenet.de
2015. Ápr. 23., Cs, 16:03:15 CEST

Kedves Listatagok
segitséget kérek. Èn a Riedl család után keresek. Azt tudom: Josephus
Riedl uradalmi kasznár-Felesége Moré Renata- egy gyerek Vilhelminus
Riedl szül. 1857.05.29 születéshely Olasz Baranyamegye. A házaspárnak
több gyermeke volt. A plébániáktol nem kaptam választ. A mormonoknál
feltaláhatok. Ki tud segiteni? Mi lett a.családbol? Hol volt a szülök
házasságkötése? A szülök adatai? Èn sajnosan nem tudok hozzájönni  a
mormon filmre .

Hálás vagyok minden segitségért.

Moré Máté