[Csaladtortenet 2] név

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2015. Ápr. 23., Cs, 23:06:22 CEST

Kedves Anikó,
Az emberek általában egy új társaságban magukkal viszik saját arcukat,
tükörképüket, beszédstílusukat és ezzel mutatkoznak be. Vannak akik mernek
szólni, ha valami nem tetszik, de vannak akik némán közlik véleményüket.
Van aki a kézfogás erejéből alkot véleményt. Számít a neveltetés,
iskolázottság és a környezet ahonnan jött. Isten hozott a körünkbe. És
kívánom, hogy legyen köztünk olyan akivel megtalálod azt a hangot, amely
neked megfelelő.
Azt hogy nem válaszolnak, sok mindent jelent, de legfőképpen azt hogy még
olyan nem olvasta a soraidat aki a kérdésedre vonatkozó témában otthon van.
A családkutatók között sok olyan van , aki a múlt század egy részét nem
egészen úgy élte át, ahogyan a nagy könyv megírta, gondolom ezért kutat
most, hogy megnyugvást találjon, és tovább tudja adni unokáinak. Ezt a
félelmet fel kell oldani, segítsünk egymásnak, mindenki úgy ahogy tud.

Vezér Ágnes

U.I: Én a Pilissy (Pilisy) családot keresem

Vezér Ágnes