[Csaladtortenet 2] új hír

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2015. Ápr. 24., P, 17:22:50 CEST

 Legígéretesebb az lenne, ha a levéltár biztosítaná az otthoni hozzáférést ezen adatbázisokhoz. Nem kellene számítógép-egyeztetés, a kutatók nem foglalnák a helyet és a gépeket, az ott dolgozók megszabadulnának egy felesleges tehertől, továbbá - nem utolsósorban - a kutatók és érdeklődők is jól járnának, nem kellene időt, fáradságot, meg sok minden mást pazarolniuk a jelenlegi eléggé torz rendszerhez való alkalmazkodásra.

Üdvözlettel:
Nagybaczoni Molnár Ferenc