[Csaladtortenet 2] Téves bejegyzés? Melyik az igazi szülő?

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2015. Ápr. 28., K, 23:19:16 CEST

Kedves Ági!

Igen jó eséllyel a megegyező születési és házassági kivonatok tartalmazzák a helyes szülőpárt, mivel a halotti anyakönyvi bejegyzés a legpontatlanabb rendszerint.  A haláleset bejelentője igen sokszor nincs tisztában a pontos családi viszonyokkal, esetleg nem is rokon, hanem csak egy szomszéd, vagy valaki a kórházban.  A házasságkötésnél viszont maguk a házasulandó felek adják meg az adatokat.

Üdv:
Hédi