[Csaladtortenet 2] Vale elment

Anikó Kőhegyi aniko.kohegyi at gmail.com
2015. Ápr. 29., Sze, 20:03:58 CEST

Szegény VALE!

Nyugodj békében! Hiányozni fogsz nagyon... ! :(((
Ismét szegényebb lett a lista....a kutatók népes tábora.
Sokat jelentettél Te is közösségünknek,..... segítőkész és nagyszerű
embert, kutatótársat
ismertünk meg személyedben.
A kezdetektől velünk voltál,.... még a "Radixos" korunkból ismertünk és
szerettünk Téged !
Verseiddel, rímes hozzászólásaiddal és őszinte, de kedves humoroddal mindig
színesebbé
és változatosabbá tetted a lista levelezéseit.

Téged is, mint annyi más társunkat a szívembe zártalak és mindig
szeretettel fogod emlékezni Rád!
Isten nyugosztaljon "VALE" , az angyalok vigyázzanak Rád!

Őszinte részvétem a családnak!

Kőhegyi Anikó