[Csaladtortenet 2] Szesztrojee

Ábel András abelandras at gmail.com
2015. Aug. 8., Szo, 12:13:17 CEST

Kedves János!

Nagyon szépen köszönöm a keresést! Megnéztem az interjút és az alábbi
településeket érintve jutott el a kérdéses helyre:
A Dunántúlról gyalog és vonattal Temesvárra, azután Râmnicu Sărat, Foksány,
Leningrád. Leningrád után említi a kérdéses települést, ez minden róla:

*"A Fekete tenger partjára is eljutottam, egyszer elvittek bennünket
Szesztrojee-be. Ez egy üdülőféle hely volt utcákkal, üres házakkal. De nem
az üdülőbe vittek, hanem a kertészetbe. Ott csak három hónapig voltunk,
mert féltek, hogy megesszük a termést. Megettük. Az oroszok is ették.
Ezután elvittek valahova fel Finnország felé."*

Úgy gondolom, hogy igazad lesz, a szöveg alapján nagyon úgy tűnik. Nagyon
köszönjük a segítséget!

Minden jót kívánok: András