[Csaladtortenet 2] kérdés myheritage használókhoz

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2015. Aug. 11., K, 10:56:06 CEST

Igen, elvileg ott kellene, de én úgy jártam, hogy tök régi volt a családfa,
úgy kb. 2008-2009-es, mert én kettőt is találtam. Aztán a webmester nevére
rákerestem a Facebookon és oda írtam üzenetet. Az egyik nem válaszolt, a
másik pedig azt írta, hogy már rég elfelejtette a belépőjét, olyan rég
csinálta a fát, szóval ő sem tud belépni...

Üdv: Holécziné Panni