[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12915] Re: Járfás Jóska - nyugodj békében!

Edit Ricsey ricseyedit at gmail.com
2015. Aug. 23., V, 22:28:38 CEST

Kedves Mindenki!
Az elmúlások követik egymást. Most találtam meg Vasy Levente egy számomra
 régebben elküldött versét: az elmúlásról szól. Valét nem  ismertem
személyesen, de engem magyarosként megtisztelt, s biztosan nem haragszik
odaátról, ha veletek megosztom:

MIKOR…

Mikor elengedik köteled,

mikor már távol a kikötő,

s nem köröz feletted sok sirály,

mikor eltűnnek a delfinek,

         s a visszatérő víz hulláma

         partját habzón már nem éri el;

         mikor már robajját túlélted,

         s tüköre révített magába,

                   mikor előtted a bálnák már elúsztak,

                   s nincs többé habokon fodor, se zöld hínár,

                   alámerülnek a furcsa vízi lények,

                   s az egyazon víznek játékát megúntad,

                            mikor felkel a nap, s nem érzed melegét,

                            élésed tele, de éhes, szomjas se vagy,

                            mikor nem tudod, mikor lesz alkonyat,

                            s nem látod a víznek végét, se közepét,

                                      akkor…