[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12927] Re: Járfás Jóska - nyugodj békében!

Tóth Vivien t.v.chizy at gmail.com
2015. Aug. 24., H, 13:50:04 CEST

	Egy napja keresek, és csak nehezen találok szavakat. Bár soha nem
találkoztam vele, de a közvetlen, derűs hangvételű levelezéseinken
keresztül mégis úgy éreztem, érzem, mintha személyesen is ismertem
volna. Nagyon nehéz elhinni, hogy elment. Még nem voltam 19 éves,
mikor bekapcsolódtam ebbe a közösségbe, és hosszú, vagy csak hosszúnak
tűnő évek alatt szinte észrevétlenül vált számomra is családdá ez a
közösség. És bár korábban elhunyt társaink távozása is megérintett,
mégis számomra "Jóska bátyám" az első, aki után a "személyes"
ismerettség miatt most már én is úgy érzem, családtagot veszítettünk
el. Fájdalmas, hogy most épp egy ilyen tapasztalat mondatja velem, de:
jó ilyen családba tartozni, ahol a közös szenvedélyen túl így
figyelnek egymásra a társak. Biztos vagyok benne, hogy az itt
megismert emberek révén, a sok-sok baráti levelezésben ezt ő már
számtalanszor megtapasztalhatta. Talán most is.

	A levelezésünkben utoljára én lettem volna a soros, de sajnos már nem
kapott tőlem választ. Ezért is Lacival egyet értve nagyon remélem,
hogy ezek a leveleink is még eljutnak hozzá - ha így van, sajnos most
már csak ebben a formában válaszolhatok.

	Kedves Jóska bátyám! Legyen békés az álmod!

Szomorú üdvözlettel: Tóth Vivien