[Csaladtortenet 2] Sáromberke - családtörténeti adatok

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2015. Dec. 2., Sze, 07:38:09 CET

Kedves lista,

Ha valakit érdekelne, alakulóban van a Maros megyei (egykor Maros-Torda,
azelőtt Torda vm.) Sáromberke település családtörténeti adattára (vagy
kísérlet egy települési családkönyvre, ha úgy tetszik). Igaz, hogy már
beszéltem róla, de most letisztított formában érhető el, egyelőre 1753 és
1800 közötti adatokkal. Ezt egyrészt azért, mert a programmal még
kísérletezgetünk (a neveket még mindig nem jeleníti magyaros sorrendben),
másrészt meg még nem teljes az adatbázis az ezt követő időszakra nézve.
Az adatokat itt lehet megtalálni: Sáromberke - családtörténeti adattár
<http://nagy-vajda.ro/genealogia/index.php?language=hu>

Ugyanakkor egy másik projektem a helyi emlékjelek feldolgozása, ami jórészt
két temetőt és a széki gróf Teleki család helyi családi sírboltját jelenti.
Minden feldolgozott sírnak van egy FindAGrave-es oldala is, erre
hiperhivatkozások mutatnak. Ezt főkébb technikai meggondolásból... Egyelőre
csak a régi temető és a Teleki-kripta adatai érhetők el, az új temető
feldolgozása a jövő év zenéje lesz, ha Isten is megsegít.
Ezt itt találjátok: Sáromberke: emlékjel-adatbázis
<http://nagy-vajda.ro/site/>

A saját weboldalamról más apróságok is elérhetők Sároomberkéről és a helyi
Telekiekről: http://nagy-vajda.ro/

Üdvözlettel:

Nagy-Vajda Domi