[Csaladtortenet 2] Nemesi évkönyvek

Tamás Ida ida.tamas at gmail.com
2015. Dec. 3., Cs, 18:51:37 CET

Kedves Listások!

A fehérvárcsurgói Károlyi kastély könyvtárában láttam több nemesi évkönyvet. Csak éppen belepörgettem a könyvekbe, de sok megrajzolt családfát, családfa részletet láttam benne. Tárlatvezetőnk mondta, hogy a könyvtáros szívesen segít, akár e-mailes megkeresésre is. Ha valaki személyesen szeretné látogatni a könyvtárat, akkor előzetesen be kell jelentkezni. Talán érdekel valakit.

Laki Xénia
Könyvtáros
Ip tel: +36 21 311 04 26
e-mail: laki.xenia at karolyikastely.hu

Fekete Ágnes
könyvtáros, idegenvezető, kulturális munkatárs
lp tel: +36 21 311 04 26
e-mail: fekete.agnes at karolyikastely.hu

A képet a könyv címlapjáról csak magánban tudom elküldeni, mert túl nagy méretű, itt nem ment át.
Üdv
Ida