[Csaladtortenet 2] Myheritage

Anikó mamu40 at gmail.com
2015. Dec. 9., Sze, 17:20:13 CET

Tisztelt listások! Mindenkinek köszönöm szépen a gyors válaszokat,de sajnos
nem jött össze! Kipróbáltam mindent,de nem sikerült! A programról van szó
ami a gépre van telepítve,elnézést a rossz tájékoztatásért! Még
próbálkozok,ha sikerül megírom másnak okulására! De továbbra is várom a
tippeket mert ahogy olvasom,vannak még akik küzdenek ezzel a problémával.
Még egyszer köszönöm!
Üdv:Punykóné Anikó