[Csaladtortenet 2] Myheritage hiba

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Dec. 9., Sze, 17:24:47 CET

A Gábor által leírt módszert (ápr.) én is próbáltam, be is veszi
áprilisként, de az illető születési événél
(a kartonján) így csak egy kérdőjelet mutat, mintha nem lenne beírva adat.
Én az áprilisi adatoknál egyelőre csak évet írok be, hogy látszódjék a
személynél az év.
A hiba a legújabb frissítés óta van.
(Hátha hamarosan javítják, persze csak óvatosan a frissítéssel, előtte
érdemes kipróbálni más gépen!)

üdv: Előd