[Csaladtortenet 2] Re

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Dec. 10., Cs, 12:47:10 CET

     Kedves Meheritage-be kászmálkodók , csodálom azt , h. bizonyos olyan célt akartok
 elérni , amit a másik fél nem akar ! Én paraszt . . .úgy gondolom kiterítem és segítek gyertek !
 Már talán 3 - éve itt lődörgök és figyelek azért , hogy eljussak felmenőimhez ! Ne értsetek félre nem akarok
autóstoppal eljutni az Ararát hegyére ! A kassai levéltárnak legomboltam egy havi félfizetést a majdnem semmiért . . .Ha azt gondolom Meheritage az valami Családfa -kutató a mi nyelvünkön ?Olyan feltételeket szabunk amit csak a fizetni akaró - tudó palikat fogjuk !Ez is nyugati demokrácia !