[Csaladtortenet 2] leheletnyi élmény......

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2015. Dec. 10., Cs, 16:56:30 CET

Mivel sokan tudjátok rólam, hogy a közel 94 éves nagypapámmal élek együtt,
így minden bizonnyal nem csodálkoztok, hogy sok olyan régi filmet is
szeretek, melyet a korombeliek általában nem ismernek. Így sok színészre
ráismerek, hiszen ha együtt néztük a régi filmeket, akkor megkérdeztem
nagyapámtól, hogy ez. vagy az a színész kicsoda.

A bevezető szöveget csak amiatt írtam, hogy érthető legyen a tárgy.

Éppen most indexeltem Vaszary Piri születésest. :-)

Tamás