[Csaladtortenet 2] Számítógép próbám

János Zana Janos.Zana at yahoo.com
2015. Dec. 13., V, 16:46:42 CET

2015.12.12. 21:43 keltezéssel, Villanyi írta:

>                    Elnézést, hogy ezzel terhelem a Listát, ígérem csak
> 1-2 mondat erejéig fogom. Az én gépemen magyar ékezetes billentyûzet
> van, ezért régebben is kaptam nehezen olvasható üzeneteket. Most
> történt valami, nem tudom miért, én itthon hibátlanul írom, de a
> címzettnek
Nem közölted, hogy milyen szoftvert használsz. Én Thundebirdöt, és az
ékezetes betűid hibátlanok.
Minden levelező programban be lehet állítani a kimenő levelek kódolását.
Javaslom, hogy UTF-8 legyen. Ez ma már minden szoftver és operációs
rendszer képes kezelni.  Nem javaslom a HTML beállítását. Üdvözlettel  János

U.I. most látom, hogy középeurópait állítottam, azaz ISO-8859-2-t.