[Csaladtortenet 2] Data entry [Hungarian] [P12]

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2015. Dec. 15., K, 20:11:50 CET

Kedves  Marika, Klari, Gabor, Levelezotarsak!

Akit erdekel a My Heritage valasza az aprilisi datum beirasakor jelzett hibara, es amit Klari jelzett kulon. "Ha egy új személyt akarok beírni (add unrelated person), és tudom a pontos születési dátumát, de a halálozásánál csak annyit tudok, hogy ugyan abban az évben halt meg amikor született, nem enged tovább lépni, mert hibaként észleli. “
Ezekre a valaszt megkaptam. (Lent olvashato az angolul irt level)

Lenyege, hogy tudomasuk van ezekrol es tovabbitottak az illetekesek fele. Kozben javasoljak, hogy probaljak beirni az aprilis honapot akar angolul, vagy magyarul.
A hibak kijavitasarol majd meg kulon ertesitest kuldenek. Elnezest kernek a problemaert. Kb ez a lenyege.

Ha barmi problematok van a My Heritage programmal, nyugodtan irjatok magyarul, mert van a munkatarsaik kozott akik ismerik ezt a nyelvet.
support at myheritage.com <mailto:support at myheritage.com>

Attol fuggetlenul barkinek szivesen segitek, ha ir akar a listara, vagy maganba.

Udv. Marcsi.