[Csaladtortenet 2] Franciska Bela

János Zana Janos.Zana at yahoo.com
2015. Dec. 19., Szo, 21:07:02 CET

2015.12.19. 19:21 keltezéssel, Páli István írta:
> Kedves János 1833-ban a szülőket nemes jelzővel írták. Az akkor született
> Gedeon, Sándor keresztnevet is kapott( ebben az időszakban a gyermekek
> nevét, nem szerinti rovatba írták.  Ja ! Kérdéseidre válaszolni nem tudok.

Ebben az anyakönyvben nincs rovat a gyermek nemére vonatkozóan.
A családban általában mindenkinek kettős keresztneve volt. Ez sajnos a
familysearch és más adatbázisokban elsikkad. Véleményem szerint ez
afféle szembeszegülés az evangélikusok részéről a katolikusok
szokásaihoz képest.
Ungvári Gedeon valószínűleg ükanyám testvére, de nem tudom a második
keresztnevét (ükanyámét sem). Üdv, János