[Csaladtortenet 2] Búcsú

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2015. Dec. 20., V, 11:01:10 CET

 Kedves Társak a kutatásban!

Bár alapító tag voltam és azóta szerkesztettem a honlap tartalmi részét,
most mégis elbúcsúzom Tőletek.
Mindezt szomorúan teszem, több ok miatt is:

-         a honlappal kapcsolatos feladatok megosztásáért folytatott *hiábavaló
küzdelembe belefáradtam*

-         nem tudtalak rávenni benneteket, hogy építsük fel a *magyar
családfa adatbázist*, így a 700-fős tagság alig 160 ezer névből álló
adatbázist tudott összeadni, így ebből nem lett egy ütős adatbázis (sokan
inkább a külföldi adatbázisokat gazdagítottátok)

-         *erőmet meghaladja* a tennivalók maradéktalan végzése egészségi
állapotom miatt is.

.

Az *Impresszumban* bejelöltem, hogy milyen téma vár gondozóra. A
jelentkezőknek természetesen segítek az indulásban és a tudnivalók
megismertetésében.

A Tartalomszerkesztő munka jelen esetben az alábbiakból áll:

             - igények szerinti új témák helyének, tartalmának
meghatározása a honlapon,

             - a témagondozók feladatainak egyeztetése, a megjelenéshez
szükséges előkészítő munkák (feladások) formai kialakítása,

             - a honlapon szereplő témák aktualizálása, módosítások
átvezetése,

             - a nyelvi változatok elkészíttetése,

             - az Aktualitások egyes témáihoz a közlő sablonok kialakítása,
felügyelete, továbbítása a                programozók felé, stb.

             - mindezt úgy, hogy a feladások programozó keze alá megfelelő
formában kerüljenek                      továbbításra.

Akik részt vállaltak az eddigi munkákban, azoknak nagyon köszönöm. Jó volt
együtt alkotni, hasznossá alakítani a honlapot !

A továbbiakban őrizzetek meg jó emlékezetetekben!

Szeretettel, kellemes Ünnepeket kívánva búcsúzom

Sztrányai Ildi

                                                   2015.12.20.