[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13289] Re: [MACSE-ELNÖKSÉG: 1353] Búcsú

lauri at laurinyecz.hu lauri at laurinyecz.hu
2015. Dec. 20., V, 15:10:23 CET

Kedves Ildi!

Bár a Nejem „megtiltotta”, hogy újabb nyűgöt vegyek a nyakamba, de azért „természetesen” vettem a célzást a honlap gondozásával kapcsolatosan (ti. vannak „hozzáértők a csapatban”). Én szívesen segítek ebben, DE: nagyon nem tetszik a szervezése, stílusa a honlapunknak!

Én csak „amatőr „hozzáértő” vagyok”, számítógép-műszaki oklevelem van „csak”, a szoftverfejlesztést autodidakta módon sajátítottam el.

Én még PDP11-en, Z80, I8080-85 gépi kódban tanultam programozni, később C, s C++, majd DELPHI nyelven.

Az én honlapomat „WYSIWYG Web Builder” (Pablo Software) eszközzel fejlesztem.

Ha a vezetőség hajlandó a honlapunk „gondozásában, kódolásában” résztvevőkkel összeállítani egy munkacsoportot, szívesen beszállok.

Boldog Karácsonyt és Boldog Újévet kívánok mindenkinek!

Pali.