[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek (Wikipédia 2015-12-20)

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2015. Dec. 20., V, 17:46:00 CET

Tisztelt Listatag!

Az alábbi linken megtekinthetjük a közösen összegyűjtött adatokat a
Megsemmisült magyar anyakönyvekről (egyházi és polgári együtt).
https://hu.wikipedia.org/wiki/Megsemmis%C3%BClt_magyar_anyak%C3%B6nyvek_list%C3%A1ja
Ez egy Wikipédia oldal, tehát az információk nem kizárólag a MACSE-től
származnak.

Jelenleg Adonytól Zalaszabarig, összesen 90 település adatai vannak
közreadva.

Amennyiben tudomásod van még itt nem szereplő település megsemmisült vagy
hiányos anyakönyvéről, vagy a táblázatban leírt információkat szeretnéd
pontosítani, kérlek küldd el nekem az adatokat.

Arra kérlek, az alábbi információk mindenképpen szerepeljenek a küldött
anyagban:
Település, kerület, plébánia
Felekezet
Érintett időszak és esemény
A pusztulás oka
Az adatvesztés jellege
Készült-e másodpéldány az érintett időszakról? Ha igen, annak fellelhetősége

Kérlek nézzétek meg a Wikipédia oldalt. Az alapján elég egyszerűen
értelmezhető a dolog.

A nekem elküldött adatokat amint lehet beírom a Wikipédia szócikkbe, amit a
lapgazda ellenőrzés után ellenőriz és közzétesz, tehát nem jelenik meg
egyből az elküldött információ.

Üdvözlettel: Makra Szabolcs