[Csaladtortenet 2] Búcsu

Ferencné Szabó g.husineni at gmail.com
2015. Dec. 21., H, 19:26:02 CET

Kedves Ildikó!

Szomorúan értesültem a távozásodról,vagyis ,hogy szeretnél minket elhagyni.
A levelezőlistán kersztül ismertelek meg,személyesen nem is találkoztunk.
A munkád által,a segítséged által viszont napi kapcsolatban voltunk,hiszen
nagyon sok
 segítséget kaptam Tőled az évek során.Úgy gondolom,de ez az én szerény
véleményem,
hogy nem biztos,hogy ennek így kell lennie.Bizakodom,,hátha mégis
meggondolod magad!

Ha úgy döntesz,hogy ez végleges,tiszteletben tartom,és köszönöm az
áldozatos munkádat!
Amibe én abszolút amatőr lévén,bele sem láttam igazán!

Köszönettel és nagy tisztelettel:Husi