[Csaladtortenet 2] Nógrád megyei szökött jobbágyok

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2015. Dec. 23., Sze, 15:45:17 CET

Mivel a hivatkozás "nemigazán" pontos részletezem az elérését:

Baloldalt kérem választani a Feudális-kori összeírások menűpontot, majd
utána alul a részletes keresésen belül az összeírás fajtáján belül a szökött
jobbágyokat kell választani.
Így kijön 1695-1745-ig több névlistát tartalmazó összeírás.

Üdv
B. Zoli