[Csaladtortenet 2] Kivándorlás

Ferencné Szabó g.husineni at gmail.com
2015. Dec. 27., V, 17:26:32 CET

Kedves Kutatótársak!

Nem tudom,Ti gépeztetek-e az ünnepek alatt,nekem nagyon hiányzott.Ma egész
nap itt voltam,de nem jutottam eredményre.Meg szeretném találni Édesapám
nagy-nénjét,
aki kivándorolt
Amerikába az esküvője napján.Így mesélik a rokonok..Páli István elküldött
egy -két házasságot is,ami nekem kellett,de tovább szeretném göngyölíteni
az ügyet.Ennek az asszonynak szeretném a halálát megtalálni.Biztonsággal
szeretnék a férj kivándorlására is ráakadni Hol lehetséges ez?Az Ellis
Islandon,de melyik az a link,ahol kereshetem,és ingyenes oldal?Kérlek
Titeket,aki tud ,segítsen.

Köszönettel:Husi