[Csaladtortenet 2] URL változás a mormonok által közzétett hibáknál (Hungary Civil Registration)

Tibor Diamant tibor.diamant at gmail.com
2015. Dec. 30., Sze, 13:26:53 CET

Kedves Listatársak!

Korábbi években a mormonok az alábbi URL-en tették elérhetővé a Hungary
Civil Registration adatokkal kapcsolatos hibákat (keveredés, hiányok,
ismétlődések).

https://familysearch.org/learn/wiki/en/Hungary_Civil_Registration_%28FamilySearch_Historical_Records%29/Known_Issues

​A közelmúltban ​néhány valamit nem találtam a mormon anyagban (Hungary
Civil Registration) és meg akartam nézni, hogy ez egy ismert hiba vagy egy
újabb hibát találtam. A fenti URL-en egy üzenetet találtam, hogy a lapot
törölték. Levelet írtam a FamilySearch Support-nak és válaszukból
levezethető az új URL. (Csatolom a FamilySearch Support-tól érkezett válasz
lényegi részét)

​
https://familysearch.org/ask/salesforce/viewArticle?urlname=Hungary-Civil-Registration-1895-1980-known-issues&lang=en
​

Üdvözlettel: Diamant Tibor, Szeged

​2015-12-28 21:55 GMT+01:00 support at familysearch.org <
support at familysearch.org>

​We understand you would like to access the known issues for the Hungary
Civil Registration collection. Familysearch are compiling a list of
knowledge articles for all collections. We have attached the knowledge
article for this collection. To access it from the main page of
familysearch go to Get Help, Help Center, scroll down to Frequently Asked
Questions and in the search box you can either put the title - Hungary
Civil Registration, or the KA number - 346659. We hope this information
helps and wish you well in your research.

​...​