[Csaladtortenet 2] diskrete Geburt - diszkrét (anonym)

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2015. Feb. 1., V, 06:15:31 CET

Kedves Listatársak!

Szerintem mindkét eset a korábbihoz hasonló eset anyakönyvi megoldása, már csak  azért is, mert például az Éva név klasszikusan épp csak annyit jelent, hogy "nő" (mint ahogy az "Ádám" férfit jelent).  Angol nyelvterületen olyan esetben, amikor nem akarják az illetőt megnevezni különböző okok miatt, akkor használják nő esetében a "Jane Doe", férfi esetében a "John Doe" elnevezést.  Szerintem az adott esetben az Éva név használata anyaként is ilyen.

Üdv:  Hédi