[Csaladtortenet 2] kép elemzés segítség

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2015. Feb. 1., V, 09:46:35 CET

Kedves Elemér!
Van egy szinte hasonló képem vmely ükanyámról (este óta keresem) és ez alapján 1880-90 felé saccolnám az időt. A hölgy életkora - összehasonlítva a saját ráncaimmal - 60 év körülire tehető.
ÜdvZsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)