[Csaladtortenet 2] Dunaszerdahelyi hadikórház

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Feb. 2., H, 06:58:15 CET

Kedves Laszlo,

Erdeklodj a dunaszerdahelyi polgarmesteri hivatalnal.
Szlovakiaban egysegesen 100 ev a korlat, ha jol tudom, igy nem kutathatok
leveltarban a masodpeldanyok (ha ott vannak es megvannak egyaltalan)

Udv
Krisztian

Sent from mobile phone

László Kulcsár <laszlo.j.kulcsar at gmail.com> ezt írta (2015. február 2.,