[Csaladtortenet 2] kutatási korlátozás alá eső mikrofilmek jegyzéke

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2015. Feb. 2., H, 11:50:02 CET

Kedves Előd!

A mikrofilm levéltári egységnek minősül, ilyenformán annak rendjét
megbontani (pl. film szétdarabolásával) nem lehet.
Ha egy mikrofilmen vegyesen található korlátozás alá eső és szabadon
kutatható anyag, a
mikrofilm nem adható ki, a szabadon kutatható anyagról azonban másolat
rendelhető.

Ezt a jegyzék általános tudnivalóiból másoltam ki, ez vonatkozik az
Orosháza Ev. 1827-1981. filmre

Üdv: Kati