[Csaladtortenet 2] Szabolcs megyei polgári anyakönyvek a mormonok oldalán

Szecsődi Marianna szecsodimarianna at freemail.hu
2015. Feb. 2., H, 23:59:43 CET

Talán csak nekem újdonság, de most fedeztem fel, hogy a Szabolcs megyei polgári anyakönyveket már elkezdték indexálni a mormonok. Halotti és házassági anyakönyvek is vannak fent az oldalon a születések mellett. A legnagyobb évszámok, amiket találtam: Nagyszekeres 1939 évi házasságai, Szamárököritó 1923 évi születései és Garbolc község 1966 évi halotti anyakönyve is már fent vannak.