[Csaladtortenet 2] Szecsődi család

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2015. Feb. 3., K, 10:31:28 CET

Kedves Marianna!
A könyv címe: Nagy Iván: Magyarország családai czímerekkel és nemzékrendi
táblákkal. Pest, 1863. Kiadja RÁTH MÓR. A Szecsődi családról a X. S-SZ.
kötet 538-546. oldalakon olvashatók családfa ábrák és magyarázó leírás.
Minden közkönyvtárban olvasótermi használatra kikérhető a reprint kiadása. A
könyvtárakban a kért oldalakat be is scannelik minimális összegért.Üdv: Jenő